Aku bagi label sebagai Mr.A
Aku nak cite pasal A yg sebelum ni x pernah bercinta.
Die selalu cakap kat aku yang die selalu lihat perkara bercinta ni macam dinding
A cakap dinding bagi die susah nak panjat, atau lebih tepat lagi nak cari pempuan yang die suke
Tapi satu hari tu A cakap dinding yang selama ni dia lihat tinggi, tebal, pemukaan licin (pelik gak A ni...) dah runtuh...(lagi PELIK!!!!)
A cakap kat aku, die jumpa satu pempuan ni yang die suke sangat. (tu sebab kot dinding roboh)
A cakap pempuan tu baik sangat ngan die.....
Selalu sms...... (bazir kedit je)
Cakap-cakap manje.......(women nature je tuh)
Ambik berat pasal die......(nak ambik kesempatan)
macam-macam la.........
Aku cakap kat A, jangan harap sangat........ nanti kalau sebelum ni ko x leh panjat dinding....
ko ade masalah laen pulak...... Nak kutip kaca terabur.......
A kata Bende tu x jadi masalah
Belum cuba Belum tau. (A ni ada ketika overconfident)
Lepas tu aku dapat tau......... (A jugak cerita)
Pempuan tu (aku bagi label J lah....)
Yang si J ni x anggap si A sebagai someone special
J anggap A hanya kawan....
Dah kaca pecah......
Nak kene kutip lak tu.......
Bazir duet.....(sebab selalu sms)
Jiwa sakit.....(kate-kate manis J terngiang-ngiang kat telinga A)
aku jugak kene pujuk
Sampai sekarang A nak kene kutip kaca yang terabur tu.....
Tapi masalahnye aku jugak kene tolong....
sekarang ni aku pulak yang terluka kene kace-kace A yang dah pecah tu!
aku ni x de sape nak tolong....
aku sekarang x tau nak cakap macam mane kat A....
nak pujuk hati A
A ni kirenye orang yang rapat ngan aku semenjak azali lagi! (betul ke hah...?)
A kate die sampai sekarang teringat J lagi....
aku dah cakap dah kat A Bunga bukan sekuntum!
Tapi tulah pasal bab bab macam ni A lemah sekali aku tengok.....
Asyik sebut-sebut pasal J....
aku bukan nak bukak aib orang
terutama yang rapat ngan aku (A lah dalam kes ni)
tapi tulah.....
sampai sekarang A tengah kutip kace yang pecah dan aku yang tengah tolong.......

J pun satu hal
dah tau nak berkawan jangan la melebihi batasan seorang kawan
ni siap buat macam A ni ade harapan la kononnye.....
J mungkin x terniat nak buat A macam ni
tapi ingatlah J adakala kita(manusia sejagat)
x sedar kita melakukan kesalahan dan menyakitkan hati orang lain tanpa kita sedari.....
inilah agaknye ye penangan cinta
datang INDAH, pergi MUSNAH!



