Thursday, 11 February 2010

TuGaSaN................

aku tersedar.........
selepas azan subuh kedengaran aku sedar yang aku tidak lagi punyai waktu yang cukup. Aku segera menyiapkan segala tanggungjawabku terhadap diriku dan juga org lain. Aku berharap di beri kesempatan masa, ku harap jua agar waktu boleh diundur. Agar segala perkara yang ku kini kesali tidak berlaku. Apakan daya...........

Aku masih lagi menggagahkan diri ini menyempurnakan segala tugasanku. Setiap saat ku rasakan cukup menghimpit dadaku. Adakah ini suatu petunjuk buat diriku? yang sebelum ini leka...

Ingin kuluahkan segala yang terbuku dalam hati ini, tatkala jiwa ku merintih tiadalah daya lagi menghitung waktu yang akan hadir pada setiap insan bila tiba masanya nanti......

Ku harap diriku akan terus tetap tabah......











p/s: siapkan task dan sudy last minute membawa bahana

No comments:

HaYatILaH